rbnieuw2Beste leden,

Zoals eerder bekend gemaakt zal de Algemene Leden Vergadering dit jaar worden gehouden op maandag 16 december 2019, aanvang 19.30 uur.

Een belangrijk ingrediënt voor deze vergadering is het jaarverslag van het seizoen 2018-2019. Deze is beschikbaar en op te vragen bij de secretaris (e-mail Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.). Vragen over het jaarverslag kunnen ook via het eerdergenoemde e-mailadres ingediend worden. Financiële specificaties van de met posten zijn, indien gewenst, beschikbaar. Vragen dienen uiterlijk maandag 9 december 2019 worden ingestuurd zodat de beantwoording voor of tijdens de Algemene Leden Vergadering kan plaatsvinden.

Met sportieve groet,
Bestuur v.v. Reiger Boys

2C3FCDE0 BBDA 4EF2 8184 50E7794D3830Sinds het begin van het seizoen is al zo’n 40x een ontvangstdienst gedraaid door een team, meestal door de ouders van de spelers. Op een enkele uitzondering na verloopt de ontvangstdienst prima en wordt deze als leuk ervaren en wordt de magie van Reiger Boys ook een beetje zichtbaar. Als onderdeel van de ontvangstdienst ben je namelijk de spin in het web op de zaterdag en spreek je heel veel mensen van andere verenigingen en natuurlijk van Reiger Boys zelf.

vriendenloterijAanstaande woensdag gaan de heren en vrouwenselectie spelers onze leden bellen in het kader van de Vriendenloterij. Het doel van deze belactie is het verkopen van loten waarmee 50% van de inleg naar ons als vereniging komt. Dit jaar zal het doel zijn het (nog) gezelliger maken van onze kantine. We hebben al een groot aantal ideeen ontvangen zoals bijvoorbeeld het maken van een speciale hoek voor de jeugd, nieuwe stamtafels met bijbehorende krukken, actiefoto's aan de wand en nog veel meer.

De kans is dan ook heel groot dat u woensdagavond vanaf ca. 18:00 uur gebeld gaat worden. Heeft u dan nog een leuke suggestie voor onze kantine, laat het ons weten.

01C417B8 9906 4F90 A8AB E377C5A94547In de 3e Klasse A is de wedstrijd Reiger Boys - HYS nog voor de rust gestaakt. Scheidsrechter Oudijk kon volgens eigen zeggen "de veiligheid niet meer garanderen" na met name enkele verbale wanordelijkheden.

Waar de wedstrijd net zoals vele wedstrijden dit weekend begon met het anti-racisme statement, daar was het binnen twee minuten al raak toen twee spelers het met elkaar aan de stok kregen. Hoewel weer gesust bleven dergelijke irritaties de gehele eerste helft doorgaan waarbij men zich ook vanaf de tribune verbaal niet onbetuigd liet. Na drie gele kaarten, enkele discussies, en kort na de 0-1 van de Haarlemmers, gaf Oudijk Reiger Boys een vrije trap net buiten het strafschopgebied van HYS waarbij wederom het stevige duw- en trekwerk en veel verbaal geweld aan te pas kwam. De scheidsrechter besloot daarop in de 39e minuut af te fluiten en ondanks de tussenkomst van een KNVB-rapporteur niet meer terug te keren op het veld.

KNVB racismeHieronder een bericht van de KNVB aan de scheidsrechters. Reiger Boys wil hier ook gehoor aan geven. Daarom het verzoek om bij alle thuiswedstrijden van Reiger Boys onderstaande instructies te hanteren.

Beste (assistent-)scheidsrechters,

Zoals inmiddels vernomen via de media hebben de Eredivisie en de Keuken Kampioen Divisie het initiatief genomen om komend weekend 1 minuut stil te staan tegen racisme. In navolging van de Eredivisie en Keuken Kampioen Divisie hebben ook de verenigingen uitkomende in de Tweede divisie, Derde divisie alsmede de Hoofdklasse besloten op dezelfde wijze stil te staan tegen racisme. We zien ook diverse initiatieven in andere klassen van het amateurvoetbal ontstaan.

IMG 0204Enkele weken geleden hebben we al eens een bijeenkomst gehad voor nieuwe kantinemedewerkers om te zien wat er allemaal komt kijken bij het staan in de keuken en achter de bar. Afgelopen woensdagavond was het de beurt aan de groep die al langer meedraait. Zo hadden we vrijwilligers die het al jaren deden maar ook die pas afgelopen seizoen zijn begonnen.

De avond werd gestart met het voorstellen van de nieuwe kantinecommissie bestaande uit Cindy, Danny, Jennie (die helaas ziek was), Aad en Wilko. We hebben kunnen praten over zaken die we de afgelopen periode al hebben aangepast of ingevoerd zoals het plannen van diensten via de voetbal.nl app, een nieuwe plek voor de suiker en melk etc. Maar ook over wat we nog meer van plan zijn en de knelpunten. Daar kwam hele goede en nuttige feedback uit naar voren.

Al met al een zeer nuttige en gezellige avond waar alle bezoekers van de kantine nu al maar ook in de toekomst de resultaten van zullen zien.

laat geen kostbaarheden achterOnlangs maar ook gisteren zijn er kostbaarheden uit kleedkamers verdwenen terwijl het team op het veld stond. Gisteren waren het twee Airpods die in jassen waren achter gelaten en enkele weken geleden een telefoon en (kostbare) schoenen.

Op de zaterdagen laten wij op onze schermen voor leden en bezoekers het advies zien om geen kostbaarheden achter te laten in de kleedkamers. Neem deze mee naar het veld of laat deze achter in een locker. Indien je als team gebruik wilt maken van een locker, meld je dan bij de ontvangstdienst. Voor elke kleedkamer is een locker beschikbaar en zij kunnen deze openen en sluiten.

Wij als vereniging zijn niet verantwoordelijk voor eventuele vermissing of diefstal.

20191113 112405Begin dit seizoen is -naast de toernooicommissie- ook de activiteitencommissie van start gegaan. De activiteitencommissie is verantwoordelijk voor de organisatie van o.a. de Voetbaldagen, Sinterklaas, de strandtraining, de BBQ aan het einde van het seizoen en de (mede) de vrijwilligersavond. Hartstikke leuk om doen. Momenteel bestaat de activiteitencommissie uit Natasja ten Cate en Desiree Fritz. Stefanie Hoogland doet een stap terug i.v.m. met haar andere taken. Vind je het leuk om te helpen bij het organiseren van de activiteiten? Neem dan contact op met Desirée via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of 06-46311094

Groet
Desiree en Natasja

rbnieuw2De afgelopen maand heeft Stefanie Hoogland zich beschikbaar gesteld om de portefeuille van de vrijwilligerszaken op te pakken. Stefanie is inmiddels met veel plezier gestart en zal deze werkzaamheden voorlopig uitvoeren naast haar rol Hoofdcoördinator Jeugd tot een geschikte opvolger is gevonden. Dit lichten we tijdens de komende Algemene Leden Vergadering nader toe.

In overeenstemming met artikel 12 lid 5 van de statuten treedt ieder bestuurslid drie jaar na zijn/haar verkiezing als bestuurslid af volgens een vastgesteld rooster van aftreden. Aftredende bestuursleden zijn terstond herkiesbaar. Wie in een tussentijdse vacature wordt gekozen neemt op het rooster van aftreden de plaats in van zijn/haar voorganger.

Webshop logo site-klDemoshop geopend zaterdag's
van 10:00 tot 12:00 uur

Hoofdsponsor
Heren selectieING bank
Hoofdsponsor
Vrouwen selectie
comfortable logo nw

Hoofdsponsor
Zaalvoetbal
logo woest callantsoog
Hoofdsponsor

Onder 10 t/m 13
McDonalds Alkmaar HHW kl nw

Hoofdsponsor 
Onder 8 & 9 en kabouters

keukensale logo nw
Kledingleverancier

jako-smp logo kl

Ster en subsponsors

facebook button

banner voetbal nl

SponsorKliks, gratis sponsoren!