rbnieuw2Beste leden,

Graag informeren wij u over een aantal extra zaken die aan de orde komen in onze ALV komende maandag 19 april:

  • Eric de Hart kandidaat penningmeester
  • Jordy Wijdenes penningmeester van onze VVE
  • Kandidaten Kascommissie
  • Kandidaten Commissie van Beroep
  • Binnengekomen vraag

Eric de Hart kandidaat penningmeester
Met veel genoegen dragen wij Eric de Hart voor als penningmeester van onze vereniging. Wij willen dit dan ook tijdens de komende ALV officieel laten bekrachtigen. Conform artikel 12 lid 2 van de statuten kunnen tegenkandidaten tenminste door 3 leden worden gesteld mits hiervan uiterlijk 2 x 24 uur voorafgaand aan de ALV gepland voor 19 april aanstaande worden aangemeld via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Jordy Wijdenes penningmeester van onze VVE
Met het vertrek van Dave Moors is de plek van penningmeester in de Vereniging van eigenaren voor het gebouw “Reigerstaete” vrijgekomen. Reiger Boys levert de secretaris en de penningmeester van deze VVE. Jordy Wijdenes heeft zich beschikbaar gesteld als penningmeester. Wij zijn Jordy erg erkentelijk en dragen hem voor aan het bestuur van de VVE.

Kandidaten Kascommissie
De volgende kandidaten hebben zich beschikbaar gesteld om zitting te nemen in de kascommissie, waarvoor dank!

  • Peter Oud (voorzitter) - Herkiesbaar
  • Carlo Sanna - Herkiesbaar
  • Els Wezepoel - Herkiesbaar
  • Hudson Louis - Stelt zich verkiesbaar
  • Norman Talma - Stelt zich verkiesbaar

Kandidaten Commissie van Beroep
De volgende kandidaten hebben zich beschikbaar gesteld om zitting te nemen in de Commissie van Beroep, waarvoor dank!

  • Simone van der Kraan - Stelt zich verkiesbaar
  • Martin Bras - Stelt zich verkiesbaar
  • Eric Smit - Stelt zich verkiesbaar

Daarnaast zijn we nog in gesprek met 3 potentiële kandidaten.

Binnen gekomen vraag:
Om de vrijwilligersbijdrage terug te geven aan de leden of als korting op de contributie van volgend jaar. Kan dit besproken worden?

Antwoord bestuur:
Het bestuur is van mening dat slechts een selecte groep vrijwilligers (maximaal 30) is, die zich reeds heeft inzet en nog niet aan de volledige 8 uur inzet heeft voldaan. Deze vrijwilligers stellen we in de mogelijkheid om op de zaterdagen de koffie/thee en limonade te schenken om toch zo op hun 8 uur te komen. Daarnaast zijn er nog functies beschikbaar waarmee je de vrijwilligersbijdrage terug kunt verdienen. Mocht je interesse hebben en meer willen weten van een van de functies, dan kan je je melden bij Stefanie Hoogland. Voor de kantineplanning, kan je je melden bij Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. 

Conform de Corona-spoedwet die het mogelijk maakt een digitale ALV te beleggen is het mogelijk om tot uiterlijk 72 uur (vrijdag 16 april voor 19:30 uur) voor aanvang van de digitale ALV vragen in te dienen. Dit kan via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Met sportieve groet,

Het bestuur
v.v. Reiger Boys

rbnieuw2Beste leden,

Conform de statuten dient tijdens de Algemene Leden Vergadering van 19 april de leden van de Commissie van Beroep te worden gekozen. Deze bestaat uit drie leden en twee plaatsvervangende leden die geen deel mogen uitmaken van het bestuur.

Als Commissie van Beroep behandel je beroepschriften n.a.v. schorsing en royementen die het bestuur heeft opgelegd. Als commissie behandel je de ontvangen beroepschriften en ben je daarbij gerechtigd alle op de beroepzaak betrekking hebbende stukken en bescheiden in te zien. Vervolgens doen jullie uitspraak naar eer en geweten binnen de normen van de opgelegde straf. De uitspraak die jullie dan doen is door middel van een aangetekend schrijven aan de betrokkene met een afschrift aan het bestuur.

Je gaat de rol aan voor 1 seizoen en na dit seizoen mag je je eenmaal herkiesbaar stellen. Lijkt dit je leuk dan kan je je melden bij Michael Willems via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Met sportieve groet,
Het bestuur
v.v. Reiger Boys

rbnieuw2De voorbereidingen voor het nieuwe seizoen beginnen langzaam weer op te starten. Ben je van plan volgend seizoen niet meer te voetballen bij Reiger Boys, vergeet je dan niet zo spoedig mogelijk af te melden bij de ledenadministratie. Je kunt hiervoor het afmeldingsformulier van de site gebruiken (klik hier)

De leider/ trainer is niet verantwoordelijk voor de afmelding, hij zal dit niet doorgeven aan de ledenadministratie. Dit is de verantwoordelijkheid van de speler/ ouders van de speler.

Ook als je naar een andere club gaat en de nieuwe club gaat een overschrijving indienen, dan ook afmelden bij de ledenadministratie.

Alleen schriftelijke afmeldingen bij de ledenadministratie worden verwerkt.

De afmeldingen dienen voor 15 juni binnen te zijn. Bij te late afmeldingen worden altijd kosten in rekening gebracht voor het nieuwe seizoen.

Els Wezepoel
Ledenadministratie VV Reiger Boys

stichting NutDe pupillendoeltjes van circa 15 jaar oud waren aan hard vervanging toe na al meerdere keren te zijn opgelapt door de MOT. Inmiddels zijn 12 nieuwe pupillen doeltjes gearriveerd en in gereedheid gebracht.

Onze bijzondere dank gaat uit naar de stichting Nut Heerhugowaard die de aanschaf van de pupillen doeltjes door hun bijdrage mede mogelijk hebben gemaakt. Als blijk van herkenning en waardering hebben we de pupillendoeltjes dan ook voorzien van een sticker van de stichting Nut Heerhugowaard.

De MOT (zie foto's) is bezig om de doelen te voorzien van netten en worden binnenkort in gebruik genomen.

Met sportieve groet,
Het bestuur
v.v. Reiger Boys

rbnieuw2Met Nicole Nieuwboer wordt de functie van Hoofd Jeugdcoördinator bij Reiger Boys weer ingevuld. Na het vertrek van Stefanie Hoogland naar het bestuur is de functie dit seizoen niet ingevuld geweest. Nicole is sinds 2 jaar coördinator van de bovenbouw voor de jongens en vervult dit met veel enthousiasme. Zij zal per direct de rol invullen en met de coördinatoren aan de slag gaan met de voorbereidingen voor het nieuwe seizoen.

Wij zijn heel blij met deze ontwikkeling en wensen Nicole heel veel plezier!

Met sportieve groet,

Namens het bestuur
Rick Zwanenburg
Bestuurslid Voetbalzaken Facilitair (a.i.)

enquetteBeste leden/geïnteresseerden,

In de komende weken zal er een onderzoek worden gehouden binnen de vereniging. Het onderwerp van het onderzoek is de betrokkenheid van de leden en vrijwilligers bij de sociale media van de vereniging.

Dit onderzoek zal worden uitgevoerd in opdracht van Hogeschool InHolland door Mick Konijn & Brian Blankert, beide spelend in de herenselectie van onze vereniging.

Wij zouden het erg waarderen als jullie voor ons de circa 5-8 minuten durende enquête willen invullen. De enquête is uiteraard anoniem. Wel zal er mogelijk een samenvatting van de uitkomsten op de clubsite worden gedeeld.

De link naar de enquête is https://www.survio.com/survey/d/X2E7J5P5Z3O7V9C6A

Alvast bedankt!

Brian Blankert & Mick Konijn

rbnieuw2Beste leden,

Oorspronkelijk zouden we op 25 november 2020 onze algemene leden vergadering (ALV) houden. Zoals toen medegedeeld hebben wij ervoor gekozen deze uit te stellen naar het voorjaar van 2021. De COVID-19 wet maakt het mogelijk om de vergadering met 4 maanden te verschuiven boven op de termijn van 6 maanden na einde seizoen (30 juni) conform onze statuten. Wij hebben dit gedaan met de gedachte om een fysieke bijeenkomst te kunnen organiseren. Helaas gaat dit niet lukken en gaan wij de vergadering doen middels een digitale variant via de applicatie Zoom (www.zoom.us) op maandag 19 april om 19:30 uur.

U kunt zich aanmelden via dit formulier. Na aanmelden krijgt u een aantal dagen voor het overleg een link doorgestuurd.

rbnieuw2Beste leden, ouders, verzorgers, trainers/begeleiders en vrijwilligers,

Tijdens de persconferentie van 23 maart jl. werd de verruiming van de avondklok aangekondigd tot 22:00 uur ingaande 31 maart. Nu ook veel senioren trainen is het extra belangrijk ons goed aan de maatregelen te houden. Wij willen als Reiger Boys voorkomen dat we geen trainingen en onderlinge oefenpartijtjes niet meer kunnen organiseren. Langs deze weg willen we dan ook een dringend beroep doen aan een ieder om ons aan de Corona regels te (blijven) houden. De afgelopen periode neemt het aantal positief geteste mensen weer sterk toe en we hopen dat er geen aanvullende maatregelen vanuit de overheid meer worden getroffen.

IMG 20210329 WA0002Kay Brands en Sten Schellingerhout zijn beide enthousiaste en betrokken trainers. Kay traint de JO14-1 en de MO17-1. Sten is trainer van de JO16-1. Beiden zijn ook de trainers van de Reiger Boys Voetbalschool op zondagochtend. We kunnen wel zeggen dat ze dagelijks bij de club te vinden zijn. Omdat ze ook vaak hun avondeten tussendoor bij de club eten besloot Stefanie voor deze toppers te koken en wel pasta Carbonara.

De volgende groep van de Reiger Boys Voetbalschool start op 9 mei aanstaande. Meer weten of inschrijven? Klik hier

Sponsorcommissie rb logoMet deze actie willen wij leden belonen als hij of zij de sponsorcommissie in contact brengt met een ondernemer die de bedrijfsnaam of product zichtbaar wil maken langs ons hoofdveld.

  • Meld de sponsor aan via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
  • Overeenkomst voor minimaal drie jaar
  • Na sluiten overeenkomst ontvangt het lid 50 euro op de clubcard en te besteden in de kantine of demoshop

Webshop logo site-klDemoshop is de komende
periode gesloten.

B
estellingen kunnen geplaatst
worden via de webshop en worden
dan bij u thuisbezorgd.

Hoofdsponsor
Heren selectie

ING bank

 
Hoofdsponsor
Vrouwen selectie en meiden

logo sina voetballab


Hoofdsponsor

Onder 10 t/m 13

logo amigoplant


Hoofdsponsor 
Onder 8 & 9 en kabouters

keukensale logo nw


Kledingleverancier

JAKO Sportswear   nieuw logo smp



Ster en subsponsors

facebook button

banner voetbal nl