Bij Reiger Boys worden elke zaterdag zo’n 30 wedstrijden gespeeld op een dag. Bij alle wedstrijden willen de teams natuurlijk gebruikmaken van een kleedkamer, veld en scheidsrechter en is een bekertje limonade of thee altijd lekker voor in de rust. Om dit alles in goede banen te leiden is er een ontvangstdienst nodig. Binnen Reiger Boys wordt dit door de leden of de ouders zelf ingevuld.

De ontvangstdienst is opgesplitst in 3 tijdsloten:

  • 08:00 – 11:00 uur
  • 11:00 – 14:00 uur
  • 14:00 – 17:00 uur

Er worden steeds 3 spelers (vanaf JO19) / ouders (tot JO19) per tijdsslot ingepland om namens het team de ontvangstdienst te draaien. Bij het inplannen wordt rekening gehouden met de wedstrijdplanning zodat je geen wedstrijd van zoon/dochter hoeft te missen.

De planning van de ontvangstdienst ontvang je via de e-mail (zoals deze bekend is bij de ledenadministratie / sportlink) en is terug te vinden op de website van Reiger Boys en zal opgenomen worden in de voetbal.nl app.

Ben je verhinderd dan regel je zelf een vervanger, bijvoorbeeld binnen het team. Geef de naam van de vervang(st)er door via ontvangstdienst@reigerboys.nl

Met ca. 60 teams is de verwachting dat ieder team ongeveer 2x gevraagd wordt om invulling te geven aan de ontvangstdienst.

Wat houdt de ontvangstdienst in?

Tijdens de ontvangstdienst zijn de belangrijkste taken:

  • Ontvangen bezoekende teams en scheidsrechters
  • Waardevolle spullen opbergen in kluisjes
  • Assisteren bij invoeren uitslagen
  • Limonade klaarzetten
  • Vragen beantwoorden

In de ontvangstruimte ligt een zwarte map met uitgebreide uitleg, zie hier.