rbnieuw2Beste leden, ouders/verzorgers, trainers/begeleiders, sponsoren en vrijwilligers,

Als gevolg van het Coronavirus is het seizoen 2019/2020 helaas heel anders verlopen dan gewenst. Hierdoor is het bestuur helaas genoodzaakt geweest om diverse maatregelen te nemen en alle activiteiten af te lasten. Binnen de door de regering geboden mogelijkheden hebben we toch getracht er het maximale uit te halen. Dit in samenwerking met de besturen van de andere Heerhugowaardse voetbalclubs, Heerhugowaard Sport NV en de gemeente Heerhugowaard. Dit heeft erin geresulteerd dat er vanaf 3 mei 2020 toch weer gefaseerd getraind kon worden.

In de afgelopen maanden is er -ondanks het Coronavirus- er veel gebeurd:

  • Afronding teamindelingen en het nieuwe trainingsschema
  • Contracten getekend van nagenoeg alle trainers waaronder o.a.
    • Riny Smidt hoofdtrainer vrouwen selectie
    • Maurice van Dienst trainer vrouwen 2
  • Afscheid genomen van de Zaalvoetbalafdeling
  • Alle kleding en materialen zijn inmiddels ingeleverd, complimenten hiervoor!
  • Nieuwe sponsoren voor o.a.:
    • Teamsponsor herenselectie Arco Luchttechniek b.v. en ING blijft hoofdsponsor herenselectie
    • Vrouwen en meiden Sina Voetballab
  • De kantine is voorzien van nieuwe barverlichting, de kleedkamers en deuren zijn geschilderd door de MOT. Het ziet er weer mooi en gezellig uit.
  • De verrekening van de Vrijwilligersbijdrage heeft inmiddels plaatsgevonden. Alle vrijwilligers bedankt voor jullie inzet!
  • De organisatie van de Vakantie voetbalschool in de eerste twee weken van juli was een succes
  • De voorbereidingen zijn gestart voor:
    • De organisatie van de Waardcup, dit jaar bij WMC
    • Bestelling nieuwe voetbalkleding voor alle veldspelers. Er is door het bestuur bewust gekozen om alle wedstrijdkleding ineens te vervangen en aan het begin van het nieuwe seizoen uit te reiken
    • De inventarisatie via de coördinatoren voor de maten van de coach jassen voor de Jeugd, zodat de coachjassen begin van het komende seizoen kunnen worden uitgereikt. Dit was een wens vanuit de klankbordgroep.
    • Het creëren van bergruimte voor kleding en materialen op de 1e etage naast de lift
    • Het maken van een plan voor het opstarten van het nieuwe seizoen (inclusief de uitreiking van kleding en materialen en de startdata van de trainingen). Hierbij wordt rekening gehouden met de geboden mogelijkheden en beperkingen na aanleiding de laatste persconferentie op 26 juni jl. Hierdoor is het o.a. mogelijk dat:
      • Wedstrijden weer kunnen worden gespeeld
      • Bezoekers weer welkom zijn op het complex
      • Kledingkamers weer open kunnen en er weer gedoucht kan worden
      • Kantine weer open kan met de nodige voorwaarden

NB de 1,5 meter blijft een specifiek aandachtspunt, waarover later meer!

Namens het bestuur wil ik alle ouders/ begeleiders, trainers/begeleiders, vrijwilligers, leden en sponsoren bedanken voor alle bemoedigende berichten en in het bijzonder voor de geboden hulp in de rol van corona coördinatoren, MOT en stewards om zodoende de hervatting van de trainingen mogelijk te maken.

Langs deze weg wens ik iedereen een fijne zomervakantie en zie jullie graag na de zomer weer op de club. Zodra er meer bekend is over de opstart van het nieuwe seizoen en specifieke data dan informeren we jullie zo spoedig mogelijk.

Met sportieve groet,

Namens het voltallige bestuur,
Dick Kuijl
Voorzitter v.v. Reiger Boys