Extra vrijwilligers voor de kantine gezocht! Vanaf zaterdag 27 augustus zal de kantine weer open gaan echter kunnen wij met de bestaande kantinevrijwilligers het rooster nog niet volledig bezetten. Daarom zijn wij voor het komende seizoen op zoek naar vrijwilligers van 18 jaar en ouder of ouders van bestaande of nieuwe leden. We hebben meerdere extra vrijwilligers nodig…. Lijkt het jou leuk om een aantal keer per seizoen mee te draaien in de kantine? Geef je dan nú op als vrijwilliger!Kantinedienst bij Reiger Boys. Leer op een laagdrempelige manier de club en zijn leden kennen. Hoe leuk is dat ! Wat houdt een kantinedienst in? Je wordt om 8:00 uur, 12.00 uur of 16.00 uur verwacht om een dienst van 4 uurtjes te helpen (keuken om 11.00 uur en 15.00 uur). Ben je op andere tijden beschikbaar? Wil je samen als duo kantinedienst draaien of heb je een ander idee of tip. Geef je voorkeur aan ons door. Voor jouw hulp is er altijd plek! Je volgt de aanwijzing van de barcoach (voor een introductie wordt gezorgd). Je staat in de koffiecorner/ bar of keuken (mag ook wisselend). Je zorgt voor snacks, koffie, thee, fris of alcoholische drank in de kantine voor de gasten. Betalen is tegenwoordig simpel. Via pin of clubcard. En onze kassa heb je zo onder de knie! Je bent gastvrij en straalt het Reiger Boys wij-gevoel uit Wat krijg je ervoor terug? Heel veel waardering van onze leden en alle bezoekers. Vele handen maken licht werk. Positieve energie. Consumptie tijdens je dienst. Ben je vaker beschikbaar voor vrijwilligerstaken, dan ontvang je de vrijwilligersbijdrage van € 35,- eind van het seizoen terug (wil je meer weten, bekijk dan het vrijwilligersreglement). Lees meer...
Binnenkort Heineken 0.0 en Texels bier uit de tap Zodra de kantine aan het eind van de maand augustus weer open gaat kunnen wij ook Heineken 0.0 en Texels Skuumkoppe uit de tap serveren. Vanmorgen is deze nieuwe tapinstallatie gemonteerd en operationeel gemaakt door de montage ploeg van Heineken en met de hulp van de mannen van de MOT.
Verschillende klussen tijdens vakantieperiode Terwijl de meeste leden al in de vakantie modus zitten wordt er door een aantal vrijwilligers op het complex nog hard gewerkt om alles weer in gereedheid te brengen voor het nieuwe seizoen. Denk maar aan het uitzoeken en controleren van de ingeleverde kleding en trainingsmaterialen. Maar ook de kantinevloer, krukken en tafels schoonmaken. Koelkasten leegmaken en voorraad tellen. Totaal 56 ballenrekken en 16 ballenkarren gereed maken. Kleedkamers grondig reinigen en ga zo maar door. De komende weken moet er nog veel gedaan worden en wordt er nog hard gewerkt. Daarnaast zijn er ook een aantal klussen die door externe partijen gedaan moeten worden (lees sponsoren). Zo zijn nieuwe ketels geplaatst voor de verwarming van de beneden verdieping en twee nieuwe ventilatoren voor de kantine die vanmorgen met behulp van een kraan op het dak zijn geplaatst. Ook voor deze klussen zijn er weer vrijwilligers nodig om e.e.a. te begeleiden. Hulde aan deze mannen. Zo zie je maar weer dat het complex niet voor niets een bepaalde periode gesloten moet zijn anders kunnen deze klussen niet uitgevoerd worden. Kijk hier voor een fotocollage
Complex van 2 juli tot maandag 15 augustus gesloten Ons complex is van 2 juli tot maandag 15 augustus gesloten. Gedurende deze periode worden verschillende werkzaamheden uitgevoerd zoals herstel door de gemeente van de velden en schoonmaken / reparaties in kleedkamers en kantine. Het is niet toegestaan om zich in deze periode op het complex te begeven. NB Geregeld wordt er in deze periode door handhaving gecontroleerd en waar nodig boetes uitgedeeld. Onderhoud van de velden: Trainingsveld 1 en speelveld 2 van 30 mei tot en met 1 augustus* Speelveld 1, 3, 4 en 5 van 4 juli tot en met 3 september* *onder voorbehoud vrijgave door Heerhugowaard Sport NV Wij danken alle leden, ouders, vrijwilligers en sponsoren voor het afgelopen seizoen en wensen iedereen alvast een welverdiende vakantie. Op naar seizoen 2022/2023. Met sportieve groet,Bestuur v.v. Reiger Boys
Trainingsschema seizoen 2022/2023 Met veel zorg is geprobeerd om zoveel mogelijk teams de trainingsplek te geven die zij willen. Helaas kan het gebeuren dat sommige verzoeken niet kunnen worden ingewilligd. Mochten er teams zijn die willen ruilen dan kan dit geregeld worden via de coördinator van de betreffende lichting. Doordat alle trainingsvelden volledig in gebruik zijn genomen is er weinig tot geen plaats voor het spelen van (oefen)wedstrijden op doordeweekse avonden. Gelieve deze te plannen bij de andere vereniging of in overleg met het team dat op hetzelfde veld traint (en eventueel het team daarna!) Het trainingsschema is te vinden via deze link.
Het einde van het seizoen Ter herinnering, de komende week worden alle trainers / begeleiders op het complex verwacht om de wedstrijdkleding, trainingsmaterialen, sleutels, ballen, coachjassen en eventueel door een sponsor beschikbaar gestelde trainingspakken/kleding in te leveren. Meer hierover is te lezen in het eerder gepubliceerde bericht (klik hier).
Ledenadministrateur gezocht Met ingang van het nieuwe seizoen zoeken we ter vervanging een nieuwe ledenadministrateur. LedenadministrateurAls ledenadministrateur ben je meestal het eerste contact met nieuwe leden. Je zorgt ervoor dat de aanmelding goed verwerkt wordt in Sportlink en onderhoudt de contacten met de coördinatoren van de diverse lichtingen. Ook houd je de eventuele wachtlijsten bij en zorg je voor de eventuele overschrijvingen van en naar andere verenigingen. Ook zorg je dat afmeldingen van leden netjes verwerkt worden, evenals de aan- en afmeldingen van vrijwilligers. Deze functie kun je thuis en op voor jou geschikte momenten doen. De drukkere periodes zijn tweede helft juni en september. Deze functie kun je ook samen met iemand anders doen. We zorgen dat je zorgvuldig ingewerkt wordt. Lees meer...
Voorlopige teamindelingen seizoen 2022-2023 Nieuwe update 15/07/22 Het is inmiddels juni en zoals beloofd komen de nieuwe (voorlopige) teamindelingen eraan. Achter de schermen is door de facilitaire- en technische coördinatoren een monsterklus geklaard om samen met de trainers de teamindelingen te maken. Hierbij hebben we zoveel mogelijk rekening proberen te houden met speelsterkte, grootte van de teams, al dan niet bij vriendjes en proberen we teams daar waar mogelijk bij elkaar te houden. Daarnaast hebben we te maken met nieuwe trainers, nieuwe spelers en spelers die stoppen. Dit betekent dat het kan gebeuren dat spelers (en soms ook ouders) teleurgesteld kunnen zijn over de indeling. Helaas is dit niet te voorkomen. De indelingen zijn en blijven voorlopige indelingen die we met de grootst mogelijke zorgvuldigheid hebben proberen te maken. In de komende weken kunnen er dus nog wat wijzigingen plaatsvinden, al proberen we dat zoveel mogelijk te voorkomen. Voor vragen kunnen jullie terecht bij de desbetreffende trainer van het team of de coördinator van de lichting. Na de definitieve overschrijvingsdatum, 15 juni aanstaande, worden de indelingen definitief. Het kan echter zo zijn dat sommige indelingen pas aan het begin van het nieuwe seizoen definitief worden. Wij vragen hierbij jullie geduld en begrip. Lees meer...
Enthousiaste coördinerende toppers gezocht! Wil jij een bijdrage leveren aan het goed laten reilen en zeilen van de trainingen en wedstrijden voor de jeugdleden? Reiger Boys vindt het belangrijk dat jeugdleden met plezier kunnen voetballen en dat alles goed voor ze geregeld is. Ben jij een kei in regelen en communiceren en vind je het fijn om een spin in het web te zijn? Dan zoeken we jou voor de rol als coördinator! Met ingang van het nieuwe seizoen heeft Reiger Boys weer ruimte voor coördinatoren voor de volgende lichtingen: Jongens Onder 12 en 13 Jongens Onder 14 en 15 Jongens Onder 16 tot en met 19 Wij zijn hard op zoek naar gezellige personen die zich graag willen inzetten voor een hele fijne vereniging en ons team met enthousiaste vrijwilligers wil komen versterken. Lees meer...
Administratieve toppers gezocht! Wil jij een bijdrage leveren aan het administratieve hart van Reiger Boys? Ben jij een kei in administratie en hou je ervan om alles administratief op rolletjes te laten lopen? Dan zoeken wij jou! Met ingang van het nieuwe seizoen heeft Reiger Boys 2 administratieve vrijwilligersfuncties, namelijk voor de ledenadministratie en de contributie-administratie. LedenadministrateurAls ledenadministrateur ben je meestal het eerste contact met nieuwe leden. Je zorgt ervoor dat de aanmelding goed verwerkt wordt in Sportlink en onderhoudt de contacten met de coördinatoren van de diverse lichtingen. Ook houd je de eventuele wachtlijsten bij en zorg je voor de eventuele overschrijvingen van en naar andere verenigingen. Ook zorg je dat afmeldingen van leden netjes verwerkt worden, evenals de aan- en afmeldingen van vrijwilligers. Deze functie kun je thuis en op voor jou geschikte momenten doen. De drukkere periodes zijn tweede helft juni en september. Deze functie kun je ook samen met iemand anders doen. We zorgen dat je zorgvuldig ingewerkt wordt. We vragen van jou: nauwkeurigheid in de administratie goede mondelinge en schriftelijke communicatie bekendheid met administratieve (leden)administratie is een pre meedenken over verbeteringen in het administratieve proces en de communicatie Heb je interesse in deze rol, alleen of samen met iemand anders? Of heb je vragen? Neem dan contact op met Eric de Hart, penningmeester van Reiger Boys: 06-30003690 of via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. Lees meer...