Hoofdbanner site 2015 2016 NEW

rbnieuw2Het einde van het seizoen is in zicht. Dit betekent dat aan het einde van het seizoen alle ter beschikking gestelde kleding dient te worden ingeleverd.

Zowel voor vertrekkende/stoppende leden als voor leden die volgend seizoen blijven voetballen bij v.v. Reiger Boys.

De procedure voor inname seizoen 2017-2018 is dit jaar als volgt:

  • De teamtassen, sporttassen, trainingspakken en (indien van toepassing) trainingskleding dient gewassen en in goede staat te worden ingeleverd bij het kledingfonds van v.v. Reiger Boys in de kantine (niet in de demoshop) op:
    • Dinsdag 26 juni 2018, tussen 19.30 – 20.30 uur: JO8/9 + kabouters
    • Woensdag 27 juni 2018, tussen 19.30 – 20.30 uur: JO10/11/12
    • Dinsdag 03 juli 2018, tussen 19.30 – 20.30 uur: JO13/14/15
    • Woensdag 04 juli 2018, tussen 19.30 – 20.30 uur: JO15/16/17/18/19
    • Donderdag 05 juli 2018, tussen 19.30 – 20.30 uur: MO-teams / Heren 1+2, Vrouwen 1 en Jong Reiger Boys.

Voor de trainers / begeleider, ook trainingsmaterialen en sleutels moeten worden ingeleverd.

Mochten deze momenten niet schikken in verband met nog te spelen wedstrijd/toernooi, dit dan tijdig melden en een nieuwe afspraak maken via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

  • De teamtassen, sporttassen, trainingspakken en (indien van toepassing) trainingskleding zal direct gecontroleerd worden door het kledingfonds op beschadigingen/schade. Direct zal er beoordeeld worden of de beschadigingen/schade gebruikschade betreft of dat dit andere redenen heeft.
  • Beschadigde/kapotte kousen graag aangeven. Bekend is dat de kousen een mindere kwaliteit hebben dan de shorts en shirts. Voor de kousen die ingeleverd worden, zullen wij geen kosten berekenen. Graag apart aangeven zodat wij deze direct kunnen omwisselen in de tas voor het nieuwe seizoen aangezien wij niet alle kousen kunnen controleren. Dan begint iedereen het seizoen met hele onbeschadigde kousen.
  • Bij eventuele beschadigingen/schade en/of verlies zullen er kosten in rekening worden gebracht. Deze kosten zullen direct moeten worden betaald aan het kledingfonds. Pas na de betaling zal de bruikleenovereenkomst worden afgetekend door het kledingfonds.
  • Na betaling zal het betreffende kledingstuk en/of tas eigendom worden van de persoon. (zie tarieven op de volgende pagina).
  • Bij goedkeuring door het kledingfonds wordt de bruikleenovereenkomst afgetekend.

Procedure bij leden die stoppen als lid of bij overschrijvingen:

  • Procedure van toepassing zoals hierboven is omschreven.
  • Bij goedkeuring of betaling van de beschadigingen/schade en/of verlies zal het kledingfonds een ontvangstbevestiging opstellen en een e-mail sturen naar de ledenadministratie. Deze ontvangstbevestiging en e-mail zijn benodigd om je door de ledenadministratie over te laten schrijven naar een andere club. Tevens zal de ledenadministratie bij de penningmeester controleren of aan alle betalingsverplichtingen is voldaan.
  • Indien de kleding niet wordt ingeleverd of als een speler niet aan zijn betalingsverplichtingen heeft voldaan, heeft dit consequenties voor de speler zelf. De overschrijving kan niet worden uitgevoerd en het is niet mogelijk voor de speler om voor een andere club te spelen.

Aanvullende procedure als de betaling bij beschadigingen/schade en/of verlies uitblijft:

  • Er wordt een aanmaning gestuurd waarop de speler, ouder of verzorger dient te reageren. In deze aanmaning zullen de gevolgen van het niet inleveren van de teamtassen, sporttassen, trainingspakken en (indien van toepassing) trainingskleding, inclusief de kosten worden vermeld.
  • Bij geen reactie ontvangt de speler, ouder of verzorger een rekening met de kosten van de op dat moment geldende prijzen van de teamtassen, sporttassen, trainingspakken en (indien van toepassing) trainingskleding. (zie tarieven op de volgende pagina)
  • Bij het uitblijven van een betaling volgt er een incassoprocedure met een boete van minimaal € 35,-- (kosten incassobureau). Hiermee geeft de club de vordering uit handen aan een incassobureau.

Mochten er naar aanleiding van het bovenstaande vragen zijn, stuur een e-mail naar het kledingfonds Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. Vermeld hierbij uw naam, telefoonnummer, betreffende team en uw vraag. Vanuit het kledingfonds zal dan contact worden opgenomen middels e-mail of telefoon.

Overzicht per begeleider/trainer, team, speler(ster) en kostprijzen bij beschadiging/schaden en/of verlies

Door de verantwoordelijke begeleider of trainer (getekend bij uitgifte) van het betreffende team:

  • Teamtassen, voorzien van teamtas, aanvoerdersband, kousen, shorts en shirts.

Door de speler(ster) van de selectieteams Heren 1 & 2 en Vrouwen 1 & Jong Reiger, Zaal Vrouwen 1 & 2, indienen bij verantwoordelijk begeleider:

  • Sporttas,
  • Trainingsoutfit (trainingsbroek, sweater, shirt, short en kousen),
  • Presentatieoutfit (lange broek, jasje met rits en polo).

Bij eventuele schade en/of verlies zullen er kosten in rekening worden gebracht. De kosten die in rekening zullen worden gebracht zijn:

  • € 65,00, teamtas;
  • € 3,50, aanvoerdersband;
  • € 10,00, kousen (junior/senior);
  • € 15,00, short veld en zaal (junior/senior);
  • € 26,50, shirt junior; excl. kosten opdruk
  • € 27,50, shirt senior; excl. kosten opdruk
  • € 26,50, shirt zaal (junior/senior); excl. kosten opdruk
  • € 22,00, sporttas junior; excl. kosten opdruk
  • € 25,50, sporttas senior; excl. kosten opdruk
  • € 22,00, trainingsbroek junior; logo Reiger Boys en/of kleine tekst
  • € 27,00, trainingsbroek senior; Reiger Boys reeds verwerkt in tarief
  • € 23,00, trainingsjack junior;
  • € 27,50, trainingsjack senior.
    Kostprijzen selectieteams Heren en Vrouwen zijn individueel bekend op het getekende contract.

Verantwoordelijke begeleider
De verantwoordelijke begeleider zal de uitgegeven sporttassen, trainingspakken, trainingsoutfitten en presentatieoutfitten innemen van de speler(ster). Deze zal beoordelen of er kosten in rekening dienen te worden gebracht en zal dit ook innemen van de speler(ster). Op de bovengenoemde data en tijdstip zal de verantwoordelijke begeleider de spullen overdragen aan het kledingfonds. Het is aan de verantwoordelijke begeleider om het innemen op eigen gelegenheid te organiseren of op de bovengenoemde data en tijdstip samen met het kledingfonds te laten gebeuren.

Sponsortassen en -kleding
Sporttassen en kleding die zijn voorzien van een sponsorlogo/naam en zijn verkregen tijdens het seizoen dienen OOK ingeleverd te worden. Indien de sponsor het volgende seizoen nog actief is, zal de sponsorcommissie aangeven welk team de sponsortassen/kleding ter beschikking zal krijgen. Voor vragen met betrekking tot sponsortassen en –klediing kan contact worden opgenomen met de sponsorcommissie middels e-mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Met sportieve groet,
Kledingfonds v.v. Reiger Boys

Webshop logo site-kl

Logo Reiger Boys 70 jaar

Klik op het logo voor al het nieuws

Hoofdsponsor
Heren selectieING bank

Hoofdsponsor

Vrouwen selectie

Comfortable Sportcare zwart

Hoofdsponsor

Onder 10 t/m 13
McDonalds Alkmaar HHW kl nw

Hoofdsponsor 
Onder 8 & 9

Appel notarissen logo
Kledingleverancier

jako-smp logo kl

Ster en subsponsors

SponsorKliks, gratis sponsoren!

facebook button